Search

Tuesday, May 10, 2011

My Old Hobby Was Upgraded Taken picture from Handphone Camera To DSLR camera... bole gitu....ahahhaaa...

assalam n slmt ptgg.... Terlanjur ade masa terluang ni aku nk share ngan korang pasal 1 citer alkisahnye semenjak dua menjak ni kan ... aku di ajar untuk memegang dan menggunakan camera DSLR...  although xtau basic guna camera dslr tu mcm ne ... sbb biasenye aku amik picture guna camera handpon je,, so time mgunakan dslr ni aku just snap the picture without any basic.. mmg suka mengambil gambar dan diambilkan gambar... wpon agak segan sket... emmmm... so dlm blog entry kali akan ade step atau cara2 menggunakan camera dslr ni... korang jgn mara ek... aku dh ade impian nk memiliki sebiji atau sebuah dslr camera 1 masa nanti insyaallah.... jgn gelak ek... emmm... just for my interested in photography... syg la dulu x amik course ni...dulu study pon amik multimedia ... wat2 video. wat website , graphic n animation...1 yg masih aku buat sampai sekarang ialah amik gbr  scra x formal just for entertaining myself....bab2 praktikal amik gbr ni mmg inisiatif sendiri n atas minat ...nk harap dlm course mmg xde la...namun begitu.. wpon dh lama aku tinggalkan zmn blaja dlu .. aku mmg suka n minat amik gbr n simpan gambar ... banyak gambar2 lama aku simpan kt cd n pc lama tp sygnye bila pc wosak habis sumanye lost... mana yg kt cd lak dh xleh bukak... dh lama sgt gaknye... tgl ade la 2 album gbr yg lama tu... tp skrg punya pon dh banyak ni aku kumpul kt lappy aku... drive d aku dh hampir penuh dgn gambar...tgh mencari alternatif mcm ne nak selamatkan gbr2 aku yg cute tu.. cute ke??? ahaaa....k lah ... nanti sambung citer lagik time to go back...

1 comment:

MaTsHaH®عکاس آزاد said...

boleh.... yg penting hobi dan minat, klu tiada minat..... tidak akan menjadi apa2......

my weight loss programme

My Blog List