Search

Monday, May 2, 2011

My Birthday

Hari ni 2 may 2011.. merupakan hari ulang tahun kelahiran Aku yg ke 30... ehemmm... dh cecah 3o dh ni ....
bukan 3, 13, atau 23 tp 30 ok .... haha... tp xpe kata org itu just angka ... aku pon x rase yg umo aku dh 30 tahun... mcm2 rase ade ... takut sbb x kawen lagi,...tp xpe.. aku punyai  keluarga tersayang dan sahabat yg membahagiakan...happy sebab tuhan lanjutkan lagi usia aku dengan kesihatan sempurna agar aku dpt meneruskan ibadat utk Nya ...  Syukur Alhamdulillah... semoga allah lanjutkan umur ku dgn kesihatan yang sempurna serta besday kali ni merupakan besday yang bermakna buat aku... aminnn....tq buat mak ayah and adik2 celebrate my besday wpon kecik2 je... hehe....
 mamam kek comel blueberry... tu ade 3 lilin .. gimik je tu... huhu...
 rase sekali mesti nak lagi.. wpon selalu makan kek blueberry ni .. tp x pulak rase jemu nak makan lagi...
 yummy... mabeles... hehe
me or besday gurl ...

No comments:

my weight loss programme

My Blog List