Search

Tuesday, July 26, 2011

muka seiras ade jodoh? & jodohnya panjang? betul ke ? atau sekadar kebetulan.... teng teng teng...

Assalam ... hari ni aku terpanggil nk menulis tentang entry tersebut di atas ni... menarik kan kalo kita dapat share kannya bersama ... heheheh.... asalnye aku tgk pasangan nurul syuhada (wartawan tv3) dan pasangannya nampak wajah seiras ... try korang  tgk time dia senyum ... mmg sebijikk... 

 

samping2 tu aku selit2 kan sikit pic pasangan lain yg wajah mereka hampir sama ..


 
then aku pon ter pk ... adakah aku akan dpt pasangan yg wajah seiras mcm aku? hehehe.... mcm ne lah gaknye kan rupa pasangan aku nanti? 

3 comments:

ila said...

sweet la

Lissa Supplement Shaklee said...

paling sama yg nurul syuhada tu...ehem-ehem....kak cha i sama x ngn hencik laki...

cha aisyah said...

ade sama sikit .... tu dh jodoh jugak tu... ;-D

my weight loss programme

My Blog List