Search

Sunday, July 17, 2011

i am still single n available...

today, ahad... 17 julai 2011... jam 11.06.... nampak x tajuk ats tu.... huhuuu... salah x?? x salah kan ... tp pd malam ni aku rase bersyukur sgt sbb tuhan dh selamatkan aku dr insan2 yg xleh dipercayai (lelaki) ermmm... td aku skodeng lagi email ex aku.... kikiki...kebetulan dia guna email version baru, kita leh tgk chat list dgn suma chatters yg chat ngan dia.... aku tgk conversation dia penuh dgn ayat2 nak mengayat awek... bukan 1..  2..3..tapi hingga 300++ conversation k dalam masa 5 hari... fuhhh... mmg mantaps.aku dh lepaskan dia ... biarlah dia... utk ape aku skod lg email dia??? ... bukan ade pape lg pun kan ... alaaa sesaje je isi masa nk tgk perkembangan.... positif atau negatif... tp dr caranya ... he is looking another gurl out there... huhuuu... nasib lerr sape yg dpt nye ... biarkan nye ponn... hok hok hok....

then ... aku ade 1 member ... ermmm kira baru gak la dlm sebulan lebih knl ... but nama pon member kan ....x kisah la aku pon bukan ade hati sgt pon ...just saje2 jugak isi masa ... ni kira x ikhlas la ek... hahahah... xbaik tau... pe la aku ni... wpon begitu... aku agak emmm x suka lah ...nape?? ade comment2 la plak "dinda lah saya awk lah"... menyampahh...hurmmm.... entah lah ... just look n c je lah ... xtau nk kata ape .... skrg i am single n available... n bg aku x pape kot ... xsalah kan?? 


5 comments:

zulkoa said...

hots..haha,sabau ek!

cha aisyah said...

haha... hot mmg hot... but im cool ajekk... hihi

Lissa Supplement Shaklee said...

ckp ngn dia " what u give u get back" hahahahahha...apa pun xboley!!

cha aisyah said...

yesszaaa... ape pon x bole... u get what u give kan kan .... x kemana perginya pon kan ....

DILEMA WANITA said...

nice...girl power...

my weight loss programme

My Blog List