Search

Tuesday, April 26, 2011

SEPETANG DI HUTAN BANDAR

Hari Isnin  25hb april 2011... aku menjejakkan kaki ke Hutan Bandar... atas ajakan member untuk join memeriahkan aktiviti photoshoot pre wedding ...aku pon mengisi masa terluang ni dengan beberapa view permandangan yg aku rase menarik..dalam dia shoot bakal pantin aku shoot pemandangan yg ade kt ctu... huhu... ok x... tp sowy lorr pic x berapa nak clear ... coz i guna hand phone je ... tp xpela kan kira ade gak buah tangan kt ctu yg leh aku share dlm blog kali ni kan ... selamat menikmati keindahan alam semulajadi... 
1ST wiew @ tasik yg ade kt Hutan Bandar ni ...bawah ni pokok la ape lg... tp nampak cantik gak ... kan kan ...

 
lagi tasik yg ade di situ... 

memang cantik buat photoshoot di sini... 

antara yang menarik minat aku tok shoot ini pic .. heheh... cicak ke katak ek... cicak men ke? 

ni view dia dr bakang ... panjang gak natang ni... 
 

ni tgn dia kott.. ade 5 jari... sama mcm tgn kita 

pondok tok berehat2 santaii... hehe... 


taman permainan yg ade di cituu... kira sesuai la kan tempat ni tok berehat2 ..bersama insan tersayang ke famili ke kannn....

ni lagi cantikk....sy plg suka yg ini...

No comments:

my weight loss programme

My Blog List