Search

Wednesday, March 16, 2011

2 tahun dr sekarang...

ape akan jadi dgn aku.... 2 tahun akan datang ... masihkah di sini???... aku perlu pk kan di mnakah aku masa tu?? x mungkin duduk di sini selama2 nya...wpun merupakan tmpt yg selesa..,tp br dpt biter tuan umah nk duk cni semula dlm masa 2 tahun... kesian aku dan kwn2 x masuk yg tu.. lantak dia... benci3x....apesal la malam ni btl2 la ... td kecik ati ... yg ni berita yg merisaukan pulak...aduhhh.... hidup ni x selamanya aman damai.... huuuhhhh.... "ape semua ni kak cha???" bak kata liza/.... semua ni bukan ape2 sbnrnye... kite yg ape2...ape ni???? aduiii peningggg la peninggggg...... hahahahahah... adoyaiii bole jd biol lahhhh..... astaghfirullahalazimmm....aku kne buat sesuatu... hmmm.... usaha lebih sikit... positif.... positif... banyak2 bukak imotivasi...

No comments:

my weight loss programme

My Blog List